FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Новини

Відбулися курси для асистентів вчителів, які проходять курси удосконалення.

Відбулися курси для асистентів вчителів, які проходять курси удосконалення в інституті післядипломної освіти ім.В.Сухомлинського де висвітлювалися такі питання: Робота з дітьми з особливими потребами в ЗСДО і ЗДО. Командний супровід дитини Адаптація Модифікація Інклюзивний дизайн для організації навчального процесу.             ...

«Психолого-медико-педагогічні підходи до організації проведення занять з лікувальної фізкультури з дітьми з особливими освітніми потребами»

на семінарі висвітлено такі питання: «Сучасні вимоги до психолого-медико-педагогічного супроводу корекційного процесу в закладах з інклюзивним навчанням» Калашнікова Л.В. – старший викладач кафедри практичної психології Центральноукраїнського державного педагогічного університет імені Володимира Винниченка Порушення опорно-рухового апарату у дітей Причини та профілактика. Чумаченко Д.О. – лікар – ортопед дитячої міської поліклініки № 1 (Практична частина...

Відбувся vorshop з виготовлення "sensori bottle" з учнями різних шкіл, які навчаются за умов інклюзиавного навчання. Ідея та проведення vorshop- волонтера корпусу миру США в Україні Боуман Елізабед

Сенсорна пляшка - дуже корисний предмет для розвиваючих ігор з дітьми. Вона може і заспокоїти, і пробудити фантазію, і наповнити серце радістю. Сенсорні пляшечки дуже подобаються дітям. Вони шарудять, гримлять, переливаються, блищать і торохтять. Все залежить від того, чим ви їх наповніть. Такі чарівні пляшечки здатні захопити як дитину грудничка, так і школяра, який тягнеться до всіляких експериментів...

В гостях з "Ранковою Кавою"

  01.11.2018. Ранкова кава. Гостевая-1   ...

"Днем за днем"

  Інклюзивний центр   ...

Сьогодні відбулася зустріч фахівців Інклюзивно- ресурсного центру міста Кропивницького, представників батьківської громадської організації "Ожина", волонтера Корпусу Миру США в Україні Боуман Елізабет з представниками влади.

      Сьогодні відбулася зустріч фахівців Інклюзивно- ресурсного центру міста Кропивницького, представників батьківської громадської організації "Ожина", волонтера Корпусу Миру США в Україні Боуман Елізабет з представниками влади, а саме з начальником управління освіти Міської ради міста Кропивницького Костенко Ларисою Давидівною та заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дзюбою Наталією Євгенівною...

Сьогодні відбувся спільний проект «Осіння майстерня» соціальної інклюзиї фахівців інклюзивно-ресурсного центру та Центру Дитячої Юнацької творчості

                 Для нас педагоги Горденко В.М.та Пойда О.С.провели майстер клас "Барви осені" нетрадиційні техніки малювання. Розважальну ігрову програму "Веселі!Спритні!Завзяті!" підготували культорганізатори Терещенко О.М. та Головко О.В. Вихованці ІРЦ разом з батьками весело та цікаво провели час. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю...

В ІРЦ стартує проект

Продовжує свою роботу українсько -американський проект. В рамках якого, на базі ІРЦ, розпочата робота з корекції розвитку засобами логотерапії, фахівці мають сподівання, що даний напрямок роботи сприятиме покращенню мовних процесів у дітей з особливими потребами та їх однолітків звичайного розвитку, що навчаються в інклюзивних класах.   ...

проект «Осіння школа»

З 22 по 26 жовтня 2018 року на базі інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Міської ради міста Кропивницького стартував проект «Осіння школа» в рамках якого діти отримають додаткові корекційно-розвиткові заняття, що визначені індивідуальною програмою розвитку учнів інклюзивних класів, а фахівці закладів загальної середньої освіти, отримають практичні навички, що сприятимуть підвищенню ефективності...

Лекція для слухачів Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»

Сьгодні на базі інклюзивно-ресурсного центру була проведена лекція з практичною частиною для слухачів Кіровоградського обласного інституту піследипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського на тему: "Корекція інтелектуальної відсталості в інклюзивних класах"        ...